Ulf (Stockholm, SE)

För att hålla koll på nivån

Bengt (Stockholm, SE)

Recensionerna är mycket positiva för Gobius, och nu vill jag ta till mig egna erfarenheter. Har även en mekanisk/elektrisk Wema men vill utvärdera hur det fungerar att övervaka via app. Vidare önskar jag en exaktare nivåangivelse från 0 – 60 liter.

Mats (stockholm, SE)

Verkar vara en smidig lösning för att undvika att överfylla septitanken

Henrik (Lidingö, SE)

Septic

Sören (Godby, FI)

För att veta mera exakt hur mycket bränsle jag har och förbrukar på min fritidsbåt

Gustav (København V, DK)

I already had the sensors onboard and I upgraded to Gobius 4 controller unit

Peter (Sigtuna, SE)

Mäta nivå i vattentank

Jonas (Örbyhus, SE)

Svartvattentank i båten och ersätter tidigare Dometic mätare.

Bengt (Kungshamn, SE)

Verkar till att vara bra mätare.

Ray (St Pete, US)

Will send an emailSaw it at IBEX

Read more